După obținerea finală a confirmării comenzii tale (conform procesului descris în secțiunea “Cum comand”), noi răspundem de ambalarea, sigilarea și etichetarea corespunzătoare a coletului, iar firma de curierat răspunde de transportul și livrarea acestuia conform legii. Coletul va conține produsele și cantitățile confirmate final de tine, cât și documentele fiscale și de transport aferente. Dacă datele completate în formularul de comandă sunt incorecte, ne declinăm orice responsabilitate pentru eventualele întârzieri sau nelivrări.
Plasarea comenzii poate fi trimisă către noi în orice zi, la orice oră. Coletele cu produse pot ajunge la destinatar în maxim 48-72 de ore de la data validării finale a comenzii (conform procesului descris mai sus), în funcție de mărimea localității în care acestea se trimit. În cazuri excepționale acest termen poate fi prelungit. Se iau in considerare doar zilele lucrătoare.
După preluarea comenzii, firma de curierat vă va contacta pentru detaliile legate de livrare.
Curierul va face tot posibilul să livreze coletele de Luni până Vineri, între orele 9.00 și 17.00. Va încerca să livreze coletul timp de două zile lucrătoare consecutive, lăsând o notificare pentru fiecare încercare. Dacă curierul nu poate livra coletul datorită unei adrese incorecte, va face tot posibilul, în limite rezonabile, să găsească adresa corectă.
Pentru zonele cu tarife speciale din România sau din afara României, costurile de transport vor fi comunicate punctual clienților, în funcție de destinația fiecărei comenzi, înainte de confirmarea finală a comenzii.
PREȚUL PLĂTIT
Prețul final al produselor (care include TVA) este cel afișat pe site, exprimat în RON. În afara acestui preț veți mai plăti numai costul de transport, așa cum este el afișat și explicat pe site, în secțiunea în care vizualizezi coșul de produse.
Prețurile produselor pot suferi modificări de-a lungul timpului, acestea urmând a fi afișate pe site, dar odată lansată comanda, prețul ce va fi plătit va fi cel afișat înainte de lansarea acesteia.
Dacă în afara prețului produsului și a costului de transport vor mai fi introduse și alte eventuale taxe, acestea vor fi afișate și explicate în momentul calcului prețului final ce urmează a fi plătit, pentru a le vedea înainte de finalizarea și trimiterea comenzii.
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Modalitățile de plată sunt cele prezentate în formularul de comandă, din coșul de cumpărături.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele parfum-arabesc.
Costurile de livrare:
1. GRATUIT pentru comenzi de peste 300 ron
2. 17 RON in tara
Livrarea se face prin SamedayCourier Shipping.
Timp de livrare 1-2 zile lucratoare.
RETUR PRODUSE
Restituirea contravalorii produselor returnate se va efectua în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract conform OUG 34/2014;
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
– produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate
.
– contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator ( client )
– produsele returnate trebuie sa fie noi, in aceeasi stare in care au fost primite si fara urme de folosinta;
Aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe parfum-arabesc.ro
2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe parfum-arabesc.ro dar valoarea produsului este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ramburs la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe comenzi@parfum-arabesc.ro următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc.
Plata returului se face în 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Va rugăm sa ne sunaţi la nr. 0766 644 744 pentru a grăbi procesul de returnare a banilor!
Costuri de returnare:
– Pentru a trimite produsul înapoi către noi, NU trimiteţi cu firma de curierat GLS Romania, pentru că GLS nu lucrează cu persoane fizice. Trimiteţi cu Fan Curier, Cargus, etc!
– Costurile de transport aferente returului sunt suportate de catre client.
– In situatia in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, sau produsul comandat prezinta defecte din fabricatie , contactati-ne in inetrval de 72H pentru a reclama aceasta situatie. O sa inlocuim produsul cu unul nou sau o sa va restituim banii. Situatie in care cheltuielile de transport sunt suportate de Parfum Arabesc
Returnarea produselor :
Pentru orice alte informații, va rugam să ne contactați prin e-mail, la adresa comenzi@parfum-arabesc.ro sau telefonic la numărul 0766 644 744 (luni – vineri, 09.00 – 17.00).
Conditii pentru returnarea produselor:
– In termen de 14 zile calendaristice, sa ne anuntati telefonic sau pe email de intenția dumneavoastră de a returna produsul.
– Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură .
– În momentul predării către firma de transport, produsul trebuie împachetat corespunzator. In cutia originala s-au cel puțin într-o altă cutie, impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Sa nu se deterioreze în timpul transportului.
– Ne rezervăm dreptul de a refuza și de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care prezinta semne de uzura si nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Garantia produsului:
Pentru produsele cumpărate de pe parfum-arabesc.ro oferim o garanție comercială de 14 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor conditiilor de intretinere si folosire a produselor.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de GSI EXCLUSIV SRL. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relaţii contractuale.